Handelsbetingelser

Vi anbefaler dig venligst at læse vores handelsbetingelser grundigt igennem, før du benytter dig af www.thedanishgentleman.dk. Ved brug af og handel på hjemmesiden, accepter du samtidig de handelsbetingelser, som er angivet herunder.

 

Levering

Alle ordre vil blive leveret mellem mandag og lørdag. Hvis ordren er fortaget på en helligdag, vil den blive behandlet den efterfølgende hverdag. Ordre som er foretaget før kl. 12:00, vil blive afsendt samme dag.

Hvis det skulle ske, at vores varelager er fejlangivet på hjemmesiden, forbeholder The Danish Gentleman sig retten til ikke at levere. I så fald vil du hurtigst muligt blive kontaktet og få muligheden for at annullere din ordre.

 

DANMARK

Ordrerne vil blive leveret af Post Danmark, som et standard pakke med forsikring. Hvis du ikke er hjemme ved levering, vil ordren blive tilsendt det nærmeste Post Danmark kontor. Post Danmark vil i så fald informere dig med en leveringsblanket.

The Danish Gentleman tilbyder gratis levering ved køb over 1.000 kr.

Leveringstid: 1-2 dage
Leveringsgebyr til døren: 49 kr.

 

ANDRE EUROPÆISKE LANDE 

Ordrene vil blive leveret af Post Danmark, som en standard pakke med forsikring. 

Leveringstid: 2-5 dage
Leveringsgebyr til døren: 149 kr.

 

RISIKO OG SKADER

Hvis produktet bliver beskadiget under forsendelsen, vil ansvaret være hos The Danish Gentleman. Det er dog dit ansvar, at informere kundeservice straks efter skaden er blevet bemærket. Hvis du ikke informere kundeservice inden 14 dage, fra modtagelsen af produktet, fratages The Danish Gentleman ansvaret.

 

 

Spor din pakke

Når din ordre er afsendt, vil du modtage en bekræftelse på e-mail med et tracking-nummer. Du kan spore din pakke her.

 

 

Betaling

www.thedanishgentleman.dk accepterer følgende betalingsmetoder:

  • Mobilepay
  • Dankort/Visa-Dankort
  • VISA
  • VISA Electron
  • MasterCard
  • JBC
  • Paypal

Transaktionen fra din konto vil først blive gennemført når ordren har forladt vores varelager. Alle priser er angivet i DKK (Danske Kroner) og priserne er inklusiv moms.

 

 

Ombytning og Returnering

Hvis det skulle ske at du gerne vil bytte eller returnere dit køb fra www.thedanishgentleman.dk, skal du venligst kontakte kundeservice inden for 14 dage, gældende fra den dag varen modtages. Herefter har du 14 dage til at tilbagelevere varen. Det er vigtigt at varen tilbageleveres i samme stand, som den blev modtaget. Varer som tilbageleveres i uacceptabel stand vil blive afvist og sendt retur. Find venligst returneringsblanketten her. Vær venligst opmærksom på, at kunden selv står for omkostninger forbundet med returnering eller ombytning. 

Når vi har modtaget returvaren, vil vi straks overføre det betalte beløb og du vil modtage en notifikations e-mail angående dette. 

Inden vores produkter forlader varehuset gennemgår de et omhyggeligt kvalitetstjek, for at forsikre at det når vores kunder i fejlfri tilstand. Skulle det dog ske, at du finder en fejl ved en vare, skal du hurtigst muligt kontakte kundeservice. Alle varer købt fra www.thedanishgentleman.dk er dækket af 2 års reklamationsret, ved fremvisning af en gyldig kvittering.

 

Klage-vejledning

EU-Kommissionens online klageportal kan anvendes ved indgivelse af en klage. Det er særlig relevant, hvis du er forbruger med bopæl i et andet EU-land. Klager indgives via dette link. Ved indgivelse af en klage bedes du venligst angive vores e-mail adresse: customer-service@thedanishgentleman.dk.

Kundeservice

Hvis du har et spørgsmål. venligst  kontakt os ved at skrive eller ringe til os. Vi glæder os til at høre fra dig! 

TELEFON 

Telefon:                         + 45 52789852
Mandag - Fredag:         11:00 – 15:00 

 

E-MAIL 

Customer-service@thedanishgentleman.dk

 

HOVEDKONTOR

The Danish Gentleman ApS
Møllevangs Allé 142
8200 Aarhus 
Denmark